Vrijwilligerswerk in Kaapstad - Reisverslagen van Lisa Kuiper - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Kaapstad - Reisverslagen van Lisa Kuiper - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk in Kaapstad

Deze zomer vertrek ik naar Kaapstad om daar 4 weken als vrijwilliger te werken op een sportproject. Ik ga daar voornamelijk sportlessen geven op een basisschool, en buiten de sporturen om ga ik assisteren bij de andere lessen. Ik zal tijdens mijn verblijf in een vrijwilligershuis verblijven met andere vrijwilligers. Na de periode van vrijwilligerswerk ga ik nog een weekje het prachtige land ontekken.

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2015

Aan al het moois komt een eind

31 Juli 2015

Still alive & kickin'

23 Juli 2015

Time flies when you're having fun

19 Juli 2015

Alles veilig en wel

12 Juli 2015

Voorbereidingen worden getroffen
Lisa

Deze zomer vertrek ik richting Kaapstad om daar 4 weken als vrijwilliger op een sportproject te werken, vervolgens ga ik nog 1 week een tour langs de Garden Route doen

Actief sinds 19 Juni 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3587

Voorgaande reizen:

18 Juli 2015 - 23 Augustus 2015

Vrijwilligerswerk in Kaapstad

Landen bezocht: